maelen blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 2.2005

Spotkalam Faceta. Wypisz wymaluj moj typ. Troche cyniczny ale elegancki. Ze o wygladzie fizycznym podchodzacym pod moj ideal nie wspomne.
Bardziej chyba juz nie moglam trafic.
No i tak powoli, bardzo powolutku mnie bralo. Az w koncu przepadlam.
I znow to fascynacja beznadziejna…Niestety. Ale juz taki moj zyciowy fart.
I nie wiem czy przy blizszym poznaniu nie okazalby sie zimnym draniem. To nie wazne.
Plone wewnetrznym ogniem…Pewnie dlatego w Eire temperatura dodatnia. :D
I dopoki zostaje mi choc cien nadziei…Nikt inny nie ma szans.
Wiec prosbe mam. Panie Idealny, jesli mozesz i jesli czujesz, ze to o Tobie…
Zrob cos bym sie odsunela. Bym przestala myslec. Nawet zadaj bol…jesli nic innego nie zadziala.
Nienawidze sie tak czuc jak teraz. Glodna! Bez nadziei….

:D

20 komentarzy

Dotarlysmy. Dublin Center Cafe Internet sie klania :P
Soon wiecej informacji.

Jutro

5 komentarzy

Dublin.
End Of Transmission.


  • RSS